Campania Par frumos si sanatos cu Gerocossen Capilar+

Campania Par frumos si sanatos cu Gerocossen Capilar+

Prin campania pe bloguri Par frumos si sanatos, cu Gerocossen Capilar+, brandul romanesc Gerocossen a vizat informarea publicului larg in legatura cu ingrijirea parului si asupra beneficiilor noilor produsele-tratament impotriva caderii parului din gama Gerocossen Capilar+. Produsele din gama Gerocossen Capilar+ au in compozitie o serie de ingrediente active care imbunatatesc micro-circulatia sanguina la nivelul scalpului, fortifica radacina firului de par, stopeaza caderea prematura a acestuia si ii favorizeaza cresterea. Este vorba, in primul rand, despre complexul natural pe baza de extracte din scoarta arborelui de chinina, bogat in taninuri, zaharuri, vitamine, fitosteroli si, evident, chinina. Actiunea extractului din arborele de chinina este potentata in asociere cu extractele de ginseng, nuc si urzica. Provitamina B5 hidrateaza parul, conferindu-i stralucire, vitalitate si suplete. Un ingredient cu totul remarcabil continut de produsele din gama Gerocossen Capilar+ este complexul activ brevetat Procapil®, cu actiune specifica asupra celor trei cauze ale alopeciei: micro-circulatie deficitara, atrofie foliculara cauzata de dihidrotestosteron si imbatranirea foliculului.

Perioada de desfasurare
Campania pe bloguri Gerocossen s-a desfasurat in perioada 1-14 aprilie 2013.

Produse trimise spre testare
Bloggerii participanti la campanie au primit spre testare doua noi produse lansate de compania romaneasca de cosmetice Gerocossen: samponul-tratament impotriva caderii parului Capilar+ si lotiunea-tratament impotriva caderii moderate a parului Capilar+.

Rezultatele campaniei
La campania Gerocossen au fost invitate 13 bloguri. Au fost alese pentru campanie bloguri care abordeaza subiecte legate de frumusete.

In perioada 1-14 aprilie 2013, pe blogurile participante la campanie au fost realizate 16 postari cu impresii despre cele doua produse destinate ingrijirii parului ale companiei Gerocossen. De asemenea, a mai fost realizata inca o postare pe alt blog decat cele participante la campanie.

Comentarii la postarile de pe bloguri:

Postarile din cadrul campaniei Gerocossen au totalizat 364 de comentarii.

Lista blogurilor participante la campanie, cu postarile corespunzatoare:

http://abeautifuldaywithmagnetzica.blogspot.ro/2013/04/cosmeticele-adolescentei-mele-si-concurs.html

http://adelinnasworld.blogspot.ro/2013/04/recenzie-gerocossen-capilar-sampon-si.html

http://adelinnasworld.blogspot.ro/2013/04/recenzie-greocossen-capilar-lotiune.html

http://andreeabacau.blogspot.ro/2013/04/primele-impresii-despre-lotiunea.html

http://cristinatacaciu.wordpress.com/2013/04/21/review-gerocossen-capilar-sampon-si-lotiune-tratament/

http://www.coltulcameliei.com/2013/04/curatenia-de-primavara-par.html

http://giscamihaela.blogspot.ro/2013/04/bine-v-am-gasit.html

http://giscamihaela.blogspot.ro/2013/04/un-par-sanatos-si-frumos-cu-gerovital.html

http://homemadebyelena.wordpress.com/2013/04/07/cu-gerocossen-ai-par-frumos-si-sanatos/

http://ioanarosu.wordpress.com/2013/04/17/tratament-de-primavara-pentru-sanatatea-parului-meu/

http://kisstyana.blogspot.ro/2013/04/cateva-impresii-despre-samponul-si.html

http://loredana.prwave.ro/2013/04/12/gerocossen-capilar-tratament-impotriva-caderii-parului/

http://makeupandbeautyreviewsbyalexandra.blogspot.ro/2013/04/review-gerocossen-capilar-sampon-si.html

http://makeupandbeautyreviewsbyalexandra.blogspot.ro/2013/04/testez-gerocossen-capilar.html

http://mikisplayground.blogspot.ro/2013/04/parerea-mea-despre-samponul-si-lotiunea.html

http://tomaaurora.blogspot.ro/2013/04/eu-si-gerocossen-o-relatie-durabila.html

Lista postarilor pe alte bloguri decat cele participante la campanie:

http://cecilia.daciccool.ro/stil-de-viata/item/1487-parul-bogat-succes-si-seductie

Premii acordate in cadrul campaniei:
A fost desemnat castigator al campaniei blogger-ul care a avut cele mai interesante postari si care a generat un buzz semnificativ. Premiul a constat produse cosmetice Gerocossen in valoare de 500 lei, pe care castigatorul le-a putut alege din lista de produse Gerocossen.
Castigatoarea campaniei Gerocossen a fost desemnata Aurora Toma (http://tomaaurora.blogspot.ro/).

ALTE PROIECTE