RSS 

Written by Brander Category: Ofertele noastre
Published on 15 January 2013
Print

Brander. The Original Brander ofera servicii de branding, intr-un inteles mult mai cuprinzator decat presupunea vechiul inteles al termenului. Desigur, brandingul presupune naming, logo, elementele vizuale si de mesaj necesare in comunicarea de brand. Sunt si acestea oferite de compania noastra. Dar astazi brandingul nu mai poate fi redus la aceste aspecte, e adevarat imposibil de eludat. Brandingul nu mai reprezinta doar modul in care se defineste un brand sau se va redefini, dupa un timp, printr-un proces de rebranding. Brander ofera, pe langa aceste elemente necesare, mai mullt de atat. Pentru ca, astazi, brandingul reprezinta un proces continuu, Brander va ofera competentele necesare conducerii acestui proces.

 

Consolidarea comunitatii unui brand
Consolidarea comunitatii reprezinta elementul principal pentru forta, valoarea si viitorul unui brand.
Punctul de plecare il reprezinta modul in care definim brandul ca scop, pozitie, misiune asumata si valori pe care le promoveaza si care trebuie sa fie consistente cu modelul de business propus. Analiza modului in care toate elementele se structureaza intr-un model consistent conduce la un mesaj clar in jurul caruia se organizeaza politica de comunicare a brandului. Acest mesaj, aceasta idee este definita astfel incat sa fie congruenta atat cu oferta, cu produsele sau serviciile oferite, cat si cu asteptarile publicului tinta, cu experienta pe care brandul o va oferi acestora. Si, evident, va tine cont de pozitionarea brandului in piata si de diferentierea fata de concurenta. Acest mesaj se va regasi la nivelul experientei emotionale pe care consumatorul o va avea in contact cu brandul. Acest mesaj poarta o filosofie de brand. Si trebuie sa fie in masura sa capaciteze si sa motiveze ambasadorii, avocatii brandului. Impreuna, trebuie sa conduca la un stil de viata ce deriva de aceasta filosofie de brand, propusa prin mesajul acestuia.
Brandul nu poate fi o abstractiune, un simplu obiect sau serviciu. Brandul este cu mult mai mult. Daca nu, el nu reprezinta nimic. Brandul exista prin experienta emotionala cu care si-a cucerit publicul, prin experienta emotionala prin care a consolidat comunitatea consumatorilor. Iar procesul de branding este cel prin care brandul reuseste sa-si cucereasca publicul si sa-si consolideze comunitatea. Este un proces continuu. Este ceea ce va propune Brander. The Original Brander.

Brandingul, un proces continuu intr-o abordare flexibila
Evident, avem astfel de-a face cu un proces continuu de branding, ceea ce necesita o abordare flexibila menita sa faca fata continuelor provocari, sa poata fructifica diversele oportunitati. Iar comunicarea brandului nu poate fi axata pe simple informatii a caror receptare este blocata de suprasolicitarea informationala, ci pe informatii care provoaca nevoia de a fi povestite. Este unul dintre elementele importante care creeaza si consolideaza o comunitate. Iar, astazi, forta unui brand sta in primul rand in forta comunitatii publicului sau. Astfel, prin branding trebuie sa intelegem astazi mai ales procesul de constituire si consolidare a unei comunitati active a brandului. Este un proces continuu in care brandul trebuie sa se adapteze in fiecare moment, avand insa grija sa nu-si tradeze promisiunea, mesajul prin care s-a identificat, pe care trebuie sa aiba abilitatea de a le aduce mereu in actualitate, raspunzand cerintelor de dezvoltare si consolidare a comunitatii sale. Acest proces necesita un mod special de abordare, un mod de gandire specific provocarilor actuale ale procesului de branding menit sa pastreze consistenta brandului, exploatand in acelasi timp noile oportunitati. Brandul trebuie in permanenta sa faca fata atat provocarilor venite din partea concurentei, cat si modificarilor ce apar la nivelul publicului sau. Si trebuie sa acorde intreaga sa atentie cerintelor publicului sau. Cerinte la care trebuie sa-si adapteze in permanenta mesajul si filosofia cu care a plecat la drum, dar, evident, fara a ajunge sa le contrazica.
Succesul brandului revine in primul rand corectei intelegeri anticipative a transformarilor acestui public si a cerintelor lui. Pentru aceasta, esentiala este continua interactie bidirectionala cu acest public. O interactie provocatoare si atent analizata, din care si prin care acest public trebuie motivat si inteles. Iar aceasta interactie reprezinta astazi esenta procesului, a actiunii de branding. Brander. The Original Brander va ofera, inainte de toate, tocmai aceasta interactie emotionala si informationala cu publicul actual si cu cel potential al brandului, atat pentru consolidarea si largirea lui, cat si pentru o intelegere corecta si anticipativa a cerintelor si transformarilor lui.

O comunicare eficienta
Consolidarea comunitatii si prin aceasta a brandului necesita o comunicare eficienta realizata pe toate palierele disponibile. De la comunicatele de presa la dialogul necesar pe siteul si blogul propriu al brandului si pana la stimularea dialogului in cadrul blogosferei si a retelelor de socializare, cu o sustinuta reflectare in mass-media, asadar, de la realizarea comunicarii cu mass-media, bloggerii si fanii de pe retelele de socializare la intalnirile directe cu consumatorii, toate aceste forme de comunicare trebuie stimulate prin mesaje bine tintite, prin teme de discutie, prin informatii cu o incarcatura emotionala specifica ce se cer repovestite si printr-o politica de stimulare reciproca a diverselor canale de comunicare. Realizarea si conducerea acestui mix de comunicare, cu o maximizare a efectului de consolidare si intelegere a comunitatii brandului, este una dintre principalele expertize oferite de Brander. The Original Brander.

O oferta completa
Creand o efervescenta comunicationala in cadrul publicului propriu al brandului, avem posibilitatea de a gasi elementele optime de comunicare la care acest public sa rezoneze, pe care acest public le asteapta si care pot contribui in mod esential la consolidarea brandului. Astfel, pe baza acestei analize, Brander. The Original Brander este in masura sa propuna in fiecare moment adaptarea optima a elementelor de comunicare si de identitate intr-un necesar proces continuu de rebranding, sa observe si sa propuna momentele in care se impune un proces mai profund de rebranding printr-o schimbare totala sau partiala a acestora. In egala masura, Brander. The Original Brander poate oferi solutii optime pentru procesul initial de branding pentru firmele noi sau care au neglijat pana acum constructia de brand.