RSS 

Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 19 October 2015
Print

Campania Zambeste sanatos, cu Clinicile Dr. Leahu a vizat atat importanta sanatatii si ingrijirii dintilor, cat si familiarizarea publicului larg cu serviciile Clinicilor Dr. Leahu.
Clinicile Dr. Leahu exceleaza prin aparatura ultramoderna, prin experienta medicilor specialisti, prin serviciile excelente oferite pacientilor. Cele mai noi echipamente, profesionalismul personalului si dedicarea acestuia de a gasi cele mai bune solutii pentru pacienti - atat medicale, cat si din punct de vedere financiar - au convins din ce in ce mai multa lume sa aleaga Clinicile Dr. Leahu, pentru a avea dinti frumosi si sanatosi.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 09 September 2015
Print

Campania Dulce si sanatos, cu magiunul de prune Topoloveni, initiata de compania romaneasca Sonimpex Topoloveni, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile magiunului de prune Topoloveni. Produs de catre Sonimpex Topoloveni, magiunul de prune Topoloveni este 100% natural, fara zahar adaugat si fara conservanti, fara E-uri si fara gluten, respectand reteta autentica de acum 101 ani. Calitatea acestuia l-au facut cunoscut in intreaga lume. In plus, a primit numeroase premii si distinctii, dintre care amintim: O Stea de Aur la Great Taste Awards 2015, competitie organizata in Marea Britanie, Multiplu premiat „Superior Taste Award” de catre Institutului pentru Gust si Calitate Bruxelles, Ambassador of the “Romanian Traditional Taste“, Cod Operator NATO, Certificat Kosher sau Certificat HALAL.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat magiunul de prune oferit de Sonimpex Topoloveni, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor pe care le are pentru sanatate acest produs traditional romanesc.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 12 August 2015
Print

Campania Detoxifiere cu pastura Apiland, initiata de compania romaneasca Apiland, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile pasturii pentru sanatate. Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat pastura oferita de Apiland, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs cu excelente calitati terapeutice – pastura.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 16 July 2015
Print

Campania Sanatate cu polenul crud poliflor de la Apiland, initiata de compania romaneasca Apiland, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile polenului crud poliflor pentru sanatate. Apiland este brandul romanesc care a introdus conceptul pur si crud in privinta produselor apicole, acestea fiind mult mai cunoscute pe pietele externe. Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat polenul crud poliflor oferit de Apiland, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs cu excelente calitati terapeutice – polenul crud poliflor.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 17 June 2015
Print

Initiata de compania romaneasca Apiland, campania Sanatate si frumusete cu laptisor de matca Apiland a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile laptisorului de matca pur si crud, pentru sanatate si frumusete. Apiland este brandul romanesc care a introdus conceptul pur si crud in privinta produselor apicole, acestea fiind mult mai cunoscute pe pietele externe. Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat laptisorul de matca pur si crud oferit de Apiland, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs cu adevarat miraculos - laptisorul de matca pur si crud.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 01 November 2013
Print

Campania Laptisor de matca Apiland, pentru familia ta, initiata de compania romaneasca Apiland, vizeaza familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile laptisorului de matca pur si crud. Produsele brandului romanesc Apiland, care a introdus conceptul pur si crud in privinta produselor apicole, sunt mult mai cunoscute pe pietele externe, dar, prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care vor testa laptisorul de matca pur si crud oferit de Apiland, speram ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs-minune - laptisorul de matca.
Cea mai interesanta postare va fi premiata, la sfarsitul lunii noiembrie, cu produse Apiland in valoare de 500 lei. Bloggerii participanti la campanie sunt rugati sa-si anunte linkurile postarilor lor pe pagina de facebook Brander.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 12 August 2013
Print

La campania Apeleaza la un mediator!, initiata de Consiliul de Mediere Romania, sunt invitati sa participe toti bloggerii care nu au calitatea de mediatori. Pana in data de 15 septembrie 2013, bloggerii care doresc sa participe la campanie trebuie sa faca o postare despre situatiile in care ar apela la un mediator, dar si despre modul in care ar recomanda unui cunoscut sa apeleze la un mediator, in ce situatie si cum.
Pentru monitorizarea campaniei, rugam bloggerii sa posteze linkurile postarilor lor pe pagina de facebook Brander. La finalul campaniei vor fi acordate 3 premii bloggerilor care au realizat cele mai interesante postari si care au facut cel mai mare buzz in comunitatile lor online. Premiile vor consta in produse romanesti in valoare de 700 lei (premiul I), de 500 lei (premiul II) si de 300 lei (premiul III). De ce produse romanesti? Simplu! Pentru ca prin mediere societatea romanesca actuala se poate schimba profund, dintr-o societatea conflictuala intr-o societate a colaborarii, a armoniei, a intelegerii. Asteptam postarile voastre!

 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 24 April 2013
Print

Prin campania pe bloguri Par frumos si sanatos, brandul romanesc Gerocossen a vizat informarea publicului larg in legatura cu ingrijirea parului si asupra beneficiilor noilor produsele-tratament impotriva caderii parului din gama Gerocossen Capilar+.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 14 April 2013
Print

Campania Alegeri sanatoase - Mierea Bio Apimond, initiata de brandul romanesc Apimond, a vizat sensibilizarea publicului cu privire la importanta produselor Bio, in contextul in care produsele Bio reprezinta o sansa pentru dezvoltarea economica a Romaniei, oferind oportunitati excelente pe pietele externe, si fiind, in acelasi timp, o forma eficienta de protejare a starii noastre de sanatate, punandu-se, evident, accentul pe mierea Bio romaneasca, apreciata in intreaga lume, la toate targurile de profil. 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 15 March 2013
Print

Campania Descopera surprizele din Traistuta Fermecata!, realizata de magazinul online cu produse romanesti Dacic Cool, in colaborare cu brandul romanesc Hofigal, a vizat familiarizarea publicului cu un concept inedit in comertul online din Romania: Traistuta Fermecata Dacic Cool. Inspirata de traistutele magice din basmele copilariei, Traistuta Fermecata Dacic Cool contine, luna de luna, noi si noi produse romanesti pentru sanatate si frumusete: produse deja binecunoscute sau produse nou lansate, care de-abia asteapta sa fie incercate. 

 

Page 4 of 5