RSS 

Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 01 November 2013
Print

Campania Laptisor de matca Apiland, pentru familia ta, initiata de compania romaneasca Apiland, vizeaza familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile laptisorului de matca pur si crud. Produsele brandului romanesc Apiland, care a introdus conceptul pur si crud in privinta produselor apicole, sunt mult mai cunoscute pe pietele externe, dar, prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care vor testa laptisorul de matca pur si crud oferit de Apiland, speram ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs-minune - laptisorul de matca.
Cea mai interesanta postare va fi premiata, la sfarsitul lunii noiembrie, cu produse Apiland in valoare de 500 lei. Bloggerii participanti la campanie sunt rugati sa-si anunte linkurile postarilor lor pe pagina de facebook Brander.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 12 August 2013
Print

La campania Apeleaza la un mediator!, initiata de Consiliul de Mediere Romania, sunt invitati sa participe toti bloggerii care nu au calitatea de mediatori. Pana in data de 15 septembrie 2013, bloggerii care doresc sa participe la campanie trebuie sa faca o postare despre situatiile in care ar apela la un mediator, dar si despre modul in care ar recomanda unui cunoscut sa apeleze la un mediator, in ce situatie si cum.
Pentru monitorizarea campaniei, rugam bloggerii sa posteze linkurile postarilor lor pe pagina de facebook Brander. La finalul campaniei vor fi acordate 3 premii bloggerilor care au realizat cele mai interesante postari si care au facut cel mai mare buzz in comunitatile lor online. Premiile vor consta in produse romanesti in valoare de 700 lei (premiul I), de 500 lei (premiul II) si de 300 lei (premiul III). De ce produse romanesti? Simplu! Pentru ca prin mediere societatea romanesca actuala se poate schimba profund, dintr-o societatea conflictuala intr-o societate a colaborarii, a armoniei, a intelegerii. Asteptam postarile voastre!

 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 24 April 2013
Print

Prin campania pe bloguri Par frumos si sanatos, brandul romanesc Gerocossen a vizat informarea publicului larg in legatura cu ingrijirea parului si asupra beneficiilor noilor produsele-tratament impotriva caderii parului din gama Gerocossen Capilar+.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 14 April 2013
Print

Campania Alegeri sanatoase - Mierea Bio Apimond, initiata de brandul romanesc Apimond, a vizat sensibilizarea publicului cu privire la importanta produselor Bio, in contextul in care produsele Bio reprezinta o sansa pentru dezvoltarea economica a Romaniei, oferind oportunitati excelente pe pietele externe, si fiind, in acelasi timp, o forma eficienta de protejare a starii noastre de sanatate, punandu-se, evident, accentul pe mierea Bio romaneasca, apreciata in intreaga lume, la toate targurile de profil. 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 15 March 2013
Print

Campania Descopera surprizele din Traistuta Fermecata!, realizata de magazinul online cu produse romanesti Dacic Cool, in colaborare cu brandul romanesc Hofigal, a vizat familiarizarea publicului cu un concept inedit in comertul online din Romania: Traistuta Fermecata Dacic Cool. Inspirata de traistutele magice din basmele copilariei, Traistuta Fermecata Dacic Cool contine, luna de luna, noi si noi produse romanesti pentru sanatate si frumusete: produse deja binecunoscute sau produse nou lansate, care de-abia asteapta sa fie incercate. 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 28 February 2013
Print

Prin campania Scapa de raceala si gripa cu produse naturale romanesti!, realizata in colaborare cu brandul romanesc Hofigal, magazinul online cu produse romanesti Dacic Cool si-a propus sa atraga atentia publicului, prin intermediul bloggerilor, cu privire la importanta intaririi imunitatii cu ajutorul suplimentelor nutritive.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 25 February 2013
Print

Magazinul online cu produse romanesti Dacic Cool a ales sa se lanseze prin campania pe bloguri Esti roman? Cumpara romaneste!, realizata in colaborare cu brandul romanesc Hofigal. Dacic Cool si magazinul online asociat si-au propus sa sprijine produsele romanesti de calitate, la preturi corecte, realizate de firme care prin activitatea lor intaresc economia Romaniei si sa stimuleze initiativa romaneasca autentica. 

 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 21 February 2013
Print

Prin campania pe bloguri Sanatate cu ulei de peste Lysi, brandul islandez Lysi, care are in portofoliu suplimente nutritive pe baza de ulei de peste, a vizat informarea publicului in legatura cu acizii grasi Omega 3 si constientizarea importantei acestora pentru sanatate.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 20 January 2013
Print

Prin campania Bucura-te de soare cu Iwostin Solecrin!, brandul de dermocosmetice Iwostin, care are in portofoliu si o gama pentru protectia solara – Solecrin –, a vizat educarea publicului in privinta importantei protectiei solare adecvate si a regulilor care trebuie respectate pentru ca soarele sa ne ramana prieten.

 

Page 3 of 3