RSS 

Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 14 April 2013
Print

Campania Alegeri sanatoase - Mierea Bio Apimond, initiata de brandul romanesc Apimond, a vizat sensibilizarea publicului cu privire la importanta produselor Bio, in contextul in care produsele Bio reprezinta o sansa pentru dezvoltarea economica a Romaniei, oferind oportunitati excelente pe pietele externe, si fiind, in acelasi timp, o forma eficienta de protejare a starii noastre de sanatate, punandu-se, evident, accentul pe mierea Bio romaneasca, apreciata in intreaga lume, la toate targurile de profil. 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 15 March 2013
Print

Campania Descopera surprizele din Traistuta Fermecata!, realizata de magazinul online cu produse romanesti Dacic Cool, in colaborare cu brandul romanesc Hofigal, a vizat familiarizarea publicului cu un concept inedit in comertul online din Romania: Traistuta Fermecata Dacic Cool. Inspirata de traistutele magice din basmele copilariei, Traistuta Fermecata Dacic Cool contine, luna de luna, noi si noi produse romanesti pentru sanatate si frumusete: produse deja binecunoscute sau produse nou lansate, care de-abia asteapta sa fie incercate. 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 28 February 2013
Print

Prin campania Scapa de raceala si gripa cu produse naturale romanesti!, realizata in colaborare cu brandul romanesc Hofigal, magazinul online cu produse romanesti Dacic Cool si-a propus sa atraga atentia publicului, prin intermediul bloggerilor, cu privire la importanta intaririi imunitatii cu ajutorul suplimentelor nutritive.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 25 February 2013
Print

Magazinul online cu produse romanesti Dacic Cool a ales sa se lanseze prin campania pe bloguri Esti roman? Cumpara romaneste!, realizata in colaborare cu brandul romanesc Hofigal. Dacic Cool si magazinul online asociat si-au propus sa sprijine produsele romanesti de calitate, la preturi corecte, realizate de firme care prin activitatea lor intaresc economia Romaniei si sa stimuleze initiativa romaneasca autentica. 

 

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 21 February 2013
Print

Prin campania pe bloguri Sanatate cu ulei de peste Lysi, brandul islandez Lysi, care are in portofoliu suplimente nutritive pe baza de ulei de peste, a vizat informarea publicului in legatura cu acizii grasi Omega 3 si constientizarea importantei acestora pentru sanatate.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 20 January 2013
Print

Prin campania Bucura-te de soare cu Iwostin Solecrin!, brandul de dermocosmetice Iwostin, care are in portofoliu si o gama pentru protectia solara – Solecrin –, a vizat educarea publicului in privinta importantei protectiei solare adecvate si a regulilor care trebuie respectate pentru ca soarele sa ne ramana prieten.

 

Page 3 of 3