RSS 

Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 31 July 2017
Print

In luna iulie 2017, am derulat campania Fii in forma in aceasta vara, cu Slemol de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed si a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului Slemol, un produs ayurvedic care ajuta la obtinerea siluetei mult visate, prin reglarea apetitului, mentinerea unei digestii normale si a unui tranzit intestinal care asigura eliminarea naturala a toxinelor.
Suplimentul nutritiv Slemol ne ajuta sa obtinem o silueta armonioasa si un echilibru fizic si emotional optim, prin mentinerea unei greutati corporale normale. Plantele din care este preparat acest remediu mentin apetitul normal, intensifica arderea glucidelor si lipidelor la nivel celular, sustin un metabolism normal, regleaza digestia si tranzitul intestinal, intensifica eliminarea toxinelor, imbunatatesc tonusul si sanatatea generala a organismului.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor suplimentului ayurvedic Slemol de la Ayurmed si mai familiarizat cu beneficiile remediile naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 30 June 2017
Print

In luna iunie 2017, am derulat campania Succes si memorie de elefant, cu Memo On de la Ayurmed. Campania, initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului ayurvedic Memo On, un produs util mai ales elevilor sau studentilor aflati in perioada de sesiune si, in general, celor care vor sa-si stimuleze capacitatea de memorare si de concentrare si sa diminueze efectele oboselii mentale si epuizarii nervoase.
Suplimentul Memo On contine plante medicinale ayurvedice care contribuie la functionarea normala a capacitatii de concentrare si memorare, sustinand randamentul intelectual. Aportul bogat si variat de fitonutrienti ajuta la mentinerea functiilor si performantelor psihice si intelectuale. Memo On diminueaza efectele oboselii mentale, epuizarii nervoase, stresului, reda increderea si optimismul. Sustine elevii si studentii la efort psihic si intelectual intens, mai ales in perioada examenelor. Memo On este deosebit de util in general in perioade de surmenaj si stres. Sustine persoanele varstnice la mentinerea capacitatilor psihice si intelectuale.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor suplimentului ayurvedic Memo On de la Ayurmed si mai familiarizat cu beneficiile remediile naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 10 June 2017
Print

In lunile mai-iunie 2017, am derulat campania Copii sanatosi si fericiti, cu siropul Happy Kid de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile siropului Happy Kid, un produs ayurvedic excelent pentru sanatatea copiilor.
Sanatatea copiilor este foarte importanta nu doar pentru moment, ci si pe termen lung pentru viitorul adult. Un copil care creste in mod armonios, al carui organism reuseste sa se apere de boli si infectii va deveni un adult fara probleme de sanatate. Conform medicinei traditionale indiene Ayurveda, numita si Stiinta Vietii, o digestie sanatoasa si bine echilibrata reprezinta cheia unei sanatati perfecte. Iar acest lucru este valabil in special pentru copii, care se afla intr-un proces de crestere.
Este cunoscut faptul ca unele plante au proprietatea de a tonifia organismul, de a sustine sanatatea si cresterea armonioasa, atat fizica, cat si mentala. Specialistii in medicina Ayurveda au ales aceste plante si le-au combinat pentru a obtine un supliment alimentar cu totul deosebit, destinat copiilor. Siropul Happy Kid de la Ayurmed este un sirop natural 100%, care tonifica fizic si psihic, creste imunitatea, contribuie la protejarea cailor respiratorii, ajuta la mentinerea unui apetit sanatos, la asimilarea nutrientilor din alimente de catre organism si, in general, la buna functionare a sistemului digestiv.
Prin aceasta campanie, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor siropului Happy Kid de la Ayurmed, dar si mai familiarizat cu beneficiile remediile naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 17 May 2017
Print

In lunile aprilie-mai 2017, am derulat campania Ficat sanatos dupa perioada de sarbatori, cu Livecom de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului Livecom, un produs extrem de util de incercat, mai ales dupa perioada sarbatorilor, in care multi fac excese alimentare.
Ficatul, asa-numitul organ tacut, reprezinta adevarata uzina chimica a organismului nostru. Cand el este bolnav, intregul corp sufera. Oboseala, durerile abdominale, digestia greoaie sunt doar cateva semne pe care ni le poate da ficatul. Inainte de orice, ficatul este agresat de alimentatia inadecvata, de poluare, de alcool, de o serie intreaga de medicamente etc. Plantele medicinale continute in produsul ayurvedic Livecom reusesc sa ajute la pastrarea starii de sanatate a ficatului, splinei si a sangelui chiar si in conditiile unei alimentatii dezechilibrate.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat suplimentul Livecom de la Ayurmed, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor acestuia, dar si mai familiarizat cu beneficiile remediile naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 18 April 2017
Print

In luna aprilie 2017, am derulat campania Frumusete de primavara, cu Facial Massage Cream, de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de cosmetice si remedii naturale ayurvedice Ayurmed. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu cosmetice naturale ayurvedice si cu produsul cosmetic Facial Massage Cream.
Cosmeticele marca Ayurmed sunt obtinute dupa retete traditionale indiene, din plante si ingrediente indiene atent selectionate. Ayurmed propune o serie de produse cosmetice din plante indiene si extracte din fructe exotice pentru ingrijirea si infrumusetarea tenului.
Facial Massage Cream este o crema pentru masaj facial cu efect regenerator si de intinerire, care contine extract de scortisoara, ulei din germeni de grau si extract de curmale.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Facial Massage Cream de la Ayurmed, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor cosmeticelor naturale ayurvedice si ale produsului cosmetic Facial Massage Cream, dar si mai familiarizat cu beneficiile masajului facial.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 08 March 2017
Print

Spirulina Star de la AyurmedIn lunile februarie-martie 2017, am derulat campania Energie si vigoare, cu Spirulina Star, de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile spirulinei si ale suplimentului Spirulina Star. Bogata in vitamine, minerale si fibre, continand cei 8 aminoacizi esentiali, spirulina (Spirulina plantensis) este foarte importanta pentru sanatatea noastra – ne intareste imunitatea, ne regleaza sistemul digestiv, ne ajuta sa rezistam in conditii de stres fizic si psihic. Spirulina este considerata a fi un super-aliment.
Spirulina Star de la Ayurmed este un supliment alimentar ayurvedic care contine o combinatie originala de Spirulina plantensis - 50% - si Ashwagandha sau Withania somnifera (Ginseng indian) - 50% - care, datorita continutului bogat de vitamine, minerale, aminoacizi si enzime, ajuta la revigorarea si functionarea optima a organismului. Spirulina Star ajuta la mentinerea capacitatii organismului de a rezista in conditii de efort fizic si psihic intens, in conditiile stresante din mediul cotidian.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Spirulina Star de la Ayurmed, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor spirulinei si ale suplimentului Spirulina Star, dar si mai familiarizat cu beneficiile remediilor naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 03 February 2017
Print

Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma NordIn luna ianuarie 2017, am derulat campania Importanta seleniului pentru sanatate, cu Bio-Seleniu+Zinc, initiata de compania daneza Pharma Nord. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile seleniului si ale suplimentului Bio-Seleniu+Zinc pentru sanatate. Produsul Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord se remarca, mai ales, prin biodisponibilitatea ridicata a seleniului. (88.7% din seleniul care se gaseste in tableta de Bio-Seleniu+Zinc se absoarbe in organism. Aceasta absorbtie ridicata se datoreaza in mare parte si faptului ca seleniul este legat organic cu zincul si cu vitaminele A, B6, C si E.) De asemenea, produsul Pharma Nord se evidentiaza si prin ambalarea in blistere dupa normele daneze de igiena, care asigura protectia produsului pe toata durata sa de valabilitate, dar, mai ales, prin studiile efectuate de catre compania Pharma Nord cu acest produs.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Bio-Seleniu+Zinc, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile seleniului si ale produsului Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord. Seleniul contribuie la functionarea normala a sistemului imunitar, la functionarea normala a glandei tiroide, la spermatogeneza normala, la mentinerea sanatatii unghiilor si a parului, dar si la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 29 December 2015
Print

Campania Descopera laptisorul de matca pur cu aroma de mango ApiLand, initiata de compania romaneasca ApiLand, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile acestui nou produs pentru sanatate. Printre produsele stupului, laptisorul de matca pur are un loc aparte, datorita proprietatilor sale nutritionale si medicinale extraordinare. Este recomandat in multe dezechilibre ale organismului si in multe afectiuni, dar mai ales atunci cand avem imunitate scazuta, cand traversam perioade de oboseala, de surmenaj si stres. Laptisorul de matca pur este un produs crud, recoltat direct din stup, si are un gust acrisor, putin astringent. Tocmai pentru ca unele persoane nu se impaca prea bine cu gustul sau, compania ApiLand a lansat acum un nou produs - laptisorul de matca pur cu aroma de mango, recomandat in special copiilor sau celor care nu agreeaza gustul specific al laptisorului de matca pur.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat laptisorul de matca pur cu aroma de mango ApiLand, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs, care contine laptisor de matca pur, aroma de mango si aroma de citrice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 29 October 2015
Print

Campania Intareste-ti imunitatea, cu Tonicul apicultorului ApiLand, initiata de compania romaneasca ApiLand, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile acestui produs pentru sanatate. Continand laptisor de matca pur, polen si propolis dizolvate in miere de cea mai buna calitate, in concentratii optime, Tonicul apicultorului poate fi considerat un adevarat cocktail pentru imunitate, energie si sanatate. Datorita continutului de laptisor de matca pur, este benefic si pentru memorie si pentru capacitatea de invatare si de concentrare intelectuala. Tonicul apicultorului furnizeaza vitaminele, minerale si antioxidantii de care organismul nostru are nevoie, ne intareste sistemul imunitar si ne apara de virusi, de bacterii si de microbi.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Tonicul apicultorului ApiLand, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs, care contine laptisor de matca pur, miere, propolis si polen, gata pregatite in fiola, ceea ce face ca Tonicul apicultorului sa fie extrem de usor de folosit.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 28 October 2015
Print

Campania Ingrijire delicata cu noul produs Apimond - Gelul pentru igiena intima cu apa de mare si propolis, initiata de compania romaneasca Apimond, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile acestui nou produs de ingrijire. Apimond este brandul romanesc care cauta mereu noi solutii pentru sanatate, frumusete si ingrijire, iar gelul pentru igiena intima cu apa de mare si propolis este un produs Bio, inovator prin ingredientele pe care le contine si prin calitatile sale. Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat gelul pentru igiena intima cu apa de mare si propolis, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs care ofera o ingrijire blanda, delicata, dar eficienta.

 

Page 3 of 5