RSS 

Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 17 May 2017
Print

In lunile aprilie-mai 2017, am derulat campania Ficat sanatos dupa perioada de sarbatori, cu Livecom de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile suplimentului Livecom, un produs extrem de util de incercat, mai ales dupa perioada sarbatorilor, in care multi fac excese alimentare.
Ficatul, asa-numitul organ tacut, reprezinta adevarata uzina chimica a organismului nostru. Cand el este bolnav, intregul corp sufera. Oboseala, durerile abdominale, digestia greoaie sunt doar cateva semne pe care ni le poate da ficatul. Inainte de orice, ficatul este agresat de alimentatia inadecvata, de poluare, de alcool, de o serie intreaga de medicamente etc. Plantele medicinale continute in produsul ayurvedic Livecom reusesc sa ajute la pastrarea starii de sanatate a ficatului, splinei si a sangelui chiar si in conditiile unei alimentatii dezechilibrate.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat suplimentul Livecom de la Ayurmed, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor acestuia, dar si mai familiarizat cu beneficiile remediile naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 18 April 2017
Print

In luna aprilie 2017, am derulat campania Frumusete de primavara, cu Facial Massage Cream, de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de cosmetice si remedii naturale ayurvedice Ayurmed. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu cosmetice naturale ayurvedice si cu produsul cosmetic Facial Massage Cream.
Cosmeticele marca Ayurmed sunt obtinute dupa retete traditionale indiene, din plante si ingrediente indiene atent selectionate. Ayurmed propune o serie de produse cosmetice din plante indiene si extracte din fructe exotice pentru ingrijirea si infrumusetarea tenului.
Facial Massage Cream este o crema pentru masaj facial cu efect regenerator si de intinerire, care contine extract de scortisoara, ulei din germeni de grau si extract de curmale.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Facial Massage Cream de la Ayurmed, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor cosmeticelor naturale ayurvedice si ale produsului cosmetic Facial Massage Cream, dar si mai familiarizat cu beneficiile masajului facial.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 08 March 2017
Print

Spirulina Star de la AyurmedIn lunile februarie-martie 2017, am derulat campania Energie si vigoare, cu Spirulina Star, de la Ayurmed. Campania a fost initiata de compania Star International Med, compania producatoare a brandului de remedii naturale ayurvedice Ayurmed. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile spirulinei si ale suplimentului Spirulina Star. Bogata in vitamine, minerale si fibre, continand cei 8 aminoacizi esentiali, spirulina (Spirulina plantensis) este foarte importanta pentru sanatatea noastra – ne intareste imunitatea, ne regleaza sistemul digestiv, ne ajuta sa rezistam in conditii de stres fizic si psihic. Spirulina este considerata a fi un super-aliment.
Spirulina Star de la Ayurmed este un supliment alimentar ayurvedic care contine o combinatie originala de Spirulina plantensis - 50% - si Ashwagandha sau Withania somnifera (Ginseng indian) - 50% - care, datorita continutului bogat de vitamine, minerale, aminoacizi si enzime, ajuta la revigorarea si functionarea optima a organismului. Spirulina Star ajuta la mentinerea capacitatii organismului de a rezista in conditii de efort fizic si psihic intens, in conditiile stresante din mediul cotidian.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Spirulina Star de la Ayurmed, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor spirulinei si ale suplimentului Spirulina Star, dar si mai familiarizat cu beneficiile remediilor naturale ayurvedice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 03 February 2017
Print

Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma NordIn luna ianuarie 2017, am derulat campania Importanta seleniului pentru sanatate, cu Bio-Seleniu+Zinc, initiata de compania daneza Pharma Nord. Campania a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile seleniului si ale suplimentului Bio-Seleniu+Zinc pentru sanatate. Produsul Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord se remarca, mai ales, prin biodisponibilitatea ridicata a seleniului. (88.7% din seleniul care se gaseste in tableta de Bio-Seleniu+Zinc se absoarbe in organism. Aceasta absorbtie ridicata se datoreaza in mare parte si faptului ca seleniul este legat organic cu zincul si cu vitaminele A, B6, C si E.) De asemenea, produsul Pharma Nord se evidentiaza si prin ambalarea in blistere dupa normele daneze de igiena, care asigura protectia produsului pe toata durata sa de valabilitate, dar, mai ales, prin studiile efectuate de catre compania Pharma Nord cu acest produs.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Bio-Seleniu+Zinc, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile seleniului si ale produsului Bio-Seleniu+Zinc de la Pharma Nord. Seleniul contribuie la functionarea normala a sistemului imunitar, la functionarea normala a glandei tiroide, la spermatogeneza normala, la mentinerea sanatatii unghiilor si a parului, dar si la protejarea celulelor impotriva stresului oxidativ.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 29 December 2015
Print

Campania Descopera laptisorul de matca pur cu aroma de mango ApiLand, initiata de compania romaneasca ApiLand, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile acestui nou produs pentru sanatate. Printre produsele stupului, laptisorul de matca pur are un loc aparte, datorita proprietatilor sale nutritionale si medicinale extraordinare. Este recomandat in multe dezechilibre ale organismului si in multe afectiuni, dar mai ales atunci cand avem imunitate scazuta, cand traversam perioade de oboseala, de surmenaj si stres. Laptisorul de matca pur este un produs crud, recoltat direct din stup, si are un gust acrisor, putin astringent. Tocmai pentru ca unele persoane nu se impaca prea bine cu gustul sau, compania ApiLand a lansat acum un nou produs - laptisorul de matca pur cu aroma de mango, recomandat in special copiilor sau celor care nu agreeaza gustul specific al laptisorului de matca pur.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat laptisorul de matca pur cu aroma de mango ApiLand, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs, care contine laptisor de matca pur, aroma de mango si aroma de citrice.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 29 October 2015
Print

Campania Intareste-ti imunitatea, cu Tonicul apicultorului ApiLand, initiata de compania romaneasca ApiLand, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile acestui produs pentru sanatate. Continand laptisor de matca pur, polen si propolis dizolvate in miere de cea mai buna calitate, in concentratii optime, Tonicul apicultorului poate fi considerat un adevarat cocktail pentru imunitate, energie si sanatate. Datorita continutului de laptisor de matca pur, este benefic si pentru memorie si pentru capacitatea de invatare si de concentrare intelectuala. Tonicul apicultorului furnizeaza vitaminele, minerale si antioxidantii de care organismul nostru are nevoie, ne intareste sistemul imunitar si ne apara de virusi, de bacterii si de microbi.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat Tonicul apicultorului ApiLand, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs, care contine laptisor de matca pur, miere, propolis si polen, gata pregatite in fiola, ceea ce face ca Tonicul apicultorului sa fie extrem de usor de folosit.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 28 October 2015
Print

Campania Ingrijire delicata cu noul produs Apimond - Gelul pentru igiena intima cu apa de mare si propolis, initiata de compania romaneasca Apimond, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile acestui nou produs de ingrijire. Apimond este brandul romanesc care cauta mereu noi solutii pentru sanatate, frumusete si ingrijire, iar gelul pentru igiena intima cu apa de mare si propolis este un produs Bio, inovator prin ingredientele pe care le contine si prin calitatile sale. Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat gelul pentru igiena intima cu apa de mare si propolis, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs care ofera o ingrijire blanda, delicata, dar eficienta.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 19 October 2015
Print

Campania Zambeste sanatos, cu Clinicile Dr. Leahu a vizat atat importanta sanatatii si ingrijirii dintilor, cat si familiarizarea publicului larg cu serviciile Clinicilor Dr. Leahu.
Clinicile Dr. Leahu exceleaza prin aparatura ultramoderna, prin experienta medicilor specialisti, prin serviciile excelente oferite pacientilor. Cele mai noi echipamente, profesionalismul personalului si dedicarea acestuia de a gasi cele mai bune solutii pentru pacienti - atat medicale, cat si din punct de vedere financiar - au convins din ce in ce mai multa lume sa aleaga Clinicile Dr. Leahu, pentru a avea dinti frumosi si sanatosi.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 09 September 2015
Print

Campania Dulce si sanatos, cu magiunul de prune Topoloveni, initiata de compania romaneasca Sonimpex Topoloveni, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile magiunului de prune Topoloveni. Produs de catre Sonimpex Topoloveni, magiunul de prune Topoloveni este 100% natural, fara zahar adaugat si fara conservanti, fara E-uri si fara gluten, respectand reteta autentica de acum 101 ani. Calitatea acestuia l-au facut cunoscut in intreaga lume. In plus, a primit numeroase premii si distinctii, dintre care amintim: O Stea de Aur la Great Taste Awards 2015, competitie organizata in Marea Britanie, Multiplu premiat „Superior Taste Award” de catre Institutului pentru Gust si Calitate Bruxelles, Ambassador of the “Romanian Traditional Taste“, Cod Operator NATO, Certificat Kosher sau Certificat HALAL.
Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat magiunul de prune oferit de Sonimpex Topoloveni, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat asupra beneficiilor pe care le are pentru sanatate acest produs traditional romanesc.

 
Written by Brander Category: Campaniile noastre
Published on 12 August 2015
Print

Campania Detoxifiere cu pastura Apiland, initiata de compania romaneasca Apiland, a vizat familiarizarea publicului romanesc cu beneficiile pasturii pentru sanatate. Prin aceasta campanie, cu ajutorul bloggerilor care au testat pastura oferita de Apiland, s-a urmarit ca publicul romanesc sa fie mai bine informat despre beneficiile acestui produs cu excelente calitati terapeutice – pastura.

 

Page 1 of 3