RSS 

Written by Brander Category: Brandurile au cuvantul
Published on 26 April 2013
Print

Magazinul online Dacic Cool a aparut in mod firesc, ca urmare a solicitarilor cititorilor revistei online Dacic Cool. In plus, avea la baza convingerea ca brandurile romanesti trebuie ajutate sa ajunga la consumatori, pentru ca pozitia lor in piata e puternic defavorizata in fata brandurilor puternice care pot investi masiv in publicitate si care au mereu primul cuvant de spus in cadrul marilor lanturi de magazine, din cauza volumului mare al vanzarilor. Mai mult, tuturor celor implicati in acest proiect li se parea firesc ca brandurile romanesti de calitate, care isi respecta cumparatorii, merita sa fie sustinute de fiecare cumparator. Pentru ca ignorate acestea ajung la faliment, iar in viitor nu ne vom mai putea bucura de ele… In plus, falimentand producatorii autohtoni, producem grave prejudicii si economiei nationale si pietei fortei de munca. De aceea, sloganul cu care s-a lansat magazinului online Dacic Cool a fost "Esti roman? Cumpara romaneste!".  Magazinul s-a lansat plecand de la dialogul cu cititorii Dacic Cool. Dar, pe langa sustinerea acestora, mai avea nevoie de ceva in plus…

Era firesc ca promovarea magazinului online sa aiba ca punct central tot mediul online, fiind aleasa calea stimularii comunicarii in blogosfera si pe retelele de socializare. Actiunile de acest tip, desfasurate de Brander, s-au reflectat imediat nu numai in numarul de fani si in trafic, ci si in vanzari. Extrem de imbucuratoare au fost mesajele de la cei care astfel au aflat de magazinul online Dacic Cool si ne-au transmis impresiile si aprecierile lor, dar si nenumarate sugestii si critici extrem de utile. Am reusit astfel sa realizam cel mai direct si eficient parteneriat cu clientii nostri activi sau potentiali. Si aceasta intr-un timp foarte scurt, de doar cateva luni, magazinul incepandu-si activitatea de-abia in toamna anului trecut, 2012. Primele actiuni au avut loc in octombrie si noiembrie 2012, iar rezultatele erau deja evidente in decembrie 2012. Credem ca este necesar sa comunicam cu consumatorii prin intermediul blogosferei si a retelelor de socializare. Evident, toate actiunile de promovare au costurile lor, iar in viitor vor avea succes cei care vor putea aloca fondurile necesare investitiilor si vor avea talentul de a alege solutiile optime de promovare. Iar pentru lansarea magazinului online Dacic Cool derularea unor actiuni in blogosfera si pe retelele de socializare credem ca a fost cea mai buna solutie!

Comments  

 
+1 #1 Nina 2013-05-21 16:41
Imi plac produsele romanesti! Si chiar imi propuneam sa le cumpar... Dar nu o prea faceam! De cand cu magazinul online DACIC COOL chiar cumpar produse romanesti si chiar imi doresc sa aiba din ce in ce mai multe branduri romanesti ca sa am de unde alege! Pana atunci, vad ca am inceput ca si din magazinele offline sa-mi iau proudse romanesti mult mai mult decat inainte! Cred ca acest concept m-a ajutat sa trec de la teorie la practica, de la intentie la actiune si acum chiar sa fac ceea ce imi tot propuneam! Sa cumpar produse romanesti! In sensul asta chiar imi doresc sa fiu nationalista! Hai sa dam dovada de un nationalism economic, ca sa-i zicem asa, si sa ne sustinem antreprenorii locali cumparand produse romanesti! Si - daca nu le gasim decat online - sa le cumparam online! Pentru ca unele companii romanesti stau prost cu distributia si le gasesti produsele mai degraba online! Deci... haideti sa FIM ROMANI CU ADEVARAT! Sa fim COOL, DACIC COOL! Si... sa cumparam romaneste!
Quote
 

Add comment


Security code
Refresh