RSS 

Written by Brander Category: Branding
Published on 12 July 2013
Print

Colaborarea noastra cu brandul LPV Proiect Consult SRL este mai veche si ne-a adus multe satisfactii. Acum am avut insa ocazia sa participam la un eveniment deosebit, la nasterea unui nou brand romanesc in spatiul german – LPV Consult GmbH.
LPV Proiect Consult SRL este un brand romanesc infiintat in urma cu peste 20 de ani, care - datorita unui management modern si performant - a reusit sa se impuna rapid, atat pe piata romaneasca, cat si pe cea germana, ajungand inainte de criza sa depaseasca pragul de 3,5 milioane de euro cifra de afaceri. Instruiti permanent, prin rotatie, in Germania, specialistii LPV - care sunt alaturi de tine in orice proiect de constructii sau reamenajari - se pot mandri cu o inalta calificare, reusind sa raspunda celor mai exigente standarde europene. Iar bazele electronice de date le permit asigurarea unui service garantie si postgarantie de maxima eficienta. LPV Proiect Consult SRL a introdus in Romania rigurozitatea germana, iar acum se pregateste sa demonstreze in Germania ca a reusit sa impinga aceste standarde la cotele cele mai inalte, infiintand o firma noua, LPV Consult GmbH, o firma germana ce urmeaza sa dezvolte noi contracte, atat pentru mai vechii clienti de pe piata germana, cat si pentru altii noi.

Pentru specialistii LPV totul incepe cu serviciul de consultanta, un serviciu competent si flexibil ce permite gasirea solutiilor optime ce corespund aspiratiilor si cerintelor factorului uman care va locui sau va folosi acel spatiu. Urmeaza proiectarea si realizarea proiectului. Iar, in final, service-ul garantie si postgarantie. LPV ofera toata gama de centrale termice, echipamente de climatizare si ventilatie, echipamente de dedurizare si filtrare pentru apa potabila, pentru instalatii casnice si industriale, la care - dupa instalare si punere in functiune - se asigura servicii post-vanzare prompte si de cea mai buna calitate, cu un timp minim de interventie. LPV ofera si toate serviciile de constructie, reparatii si finisaje, zugravire, montare faianta si gresie, reparare zidarie si tamplarie, vopsit, servicii complete aferente parchetului, montare, inlocuire, raschetare, lacuire. Sunt realizate, inlocuite, modificate sau reparate instalatiile electrice, cele de gaze, cele sanitare, precum si usi si ferestre. LPV ofera solutiile optime pentru siguranta, confort si eficienta energetica. LPV a impus noi standarde, atat in privinta constructiilor noi, cat si in privinta reamenajarilor. Totul, rapid si sigur.

Am avut placerea sa ne ocupam de crearea imaginii acestui nou brand, LPV Consult GmbH, de la naming, sigla si slogan pana la materialele de prezentare si website. Este o bucurie ca dupa atatea si atatea branduri straine ce au intrat pe piata romaneasca sa poti participa direct si la nasterea unui brand romanesc pe piata germana. A fost o provocare de a da noului brand in acelasi timp forta si individualitatea sa proprie si de a-i asigura totodata si o cat mai clara legatura vizuala si de mesaj cu firma romaneasca a carei activitate urmeaza sa o extinda si sa o dezvolte in Germania.

Nasterea unui brand este un proces complex si fascinant. De la naming la crearea mesajelor cu care urmeaza sa intre in piata, a website-ului si a celorlalte elemente ce participa la crearea imaginii noului brand, trebuie sa parcurgi un drum in care intelegerea corecta a brandului si a pietii pe care acesta va trebui sa o cucereasca trebuie sa dea continut necesarei creativitati ce guverneaza un astfel de proces. Este o munca ce necesita pasiune, dar, in egala masura, spirit critic si rigoare. Este o munca profund creativa, dar in cadrul careia esentiala este capacitatea de selectie a acelei solutii care - dincolo de originalitate - are forta, a solutiei ce va asigura noului brand o forta reala in piata in care urmeaza sa se dezvolte. Iar atunci cand noul brand urmeaza sa patrunda pe una dintre cele mai exigente piete de profil, emotiile si satisfactiile sunt cu atat mai mari. Si, cand intregul proces de branding, ia sfarsit urmeaza aceeasi satisfactie si emotie ca in cazul nasterii unui pui de vultur care ajunge sa-si ia zborul.

Brander. The Original Brander desfasoara - in afara de activitatea de branding, in intelesul ei clasic - si o bogata activitate de rebranding si de crestere si impunere a brandurilor in piata, pornind de la ideea ca astazi rebranding-ul tinde sa devina un proces continuu, el incetand sa se refere doar la schimbarea insemnelor unui brand, ci tinzand sa insemne mai ales amplul proces prin care se schimba continuu perceptia asupra unui brand intr-o piata mereu mai dinamica. Sunt procese direct legate intre ele, caci imaginea reala a unui brand este cea pe care o are publicul sau despre brand. Iar succesul tinde sa depinda mereu mai mult de cei care reusesc sa inteleaga si sa stapanesca aceasta mereu mai accelerata dinamica a pietii. Brandurile de succes stiu nu numai sa se adapteze acestei dinamici, ci reusesc sa devina un factor activ al acestor schimbari printr-o interactie bidirectionala continua cu publicul lor. Iar conducerea, analiza si fructificarea acestei interactii benefice, atat pentru consumator, cat si pentru brand, menita sa asigure cresterea acestuia intr-o piata mereu mai capricioasa, reprezinta si activitatea principala pe care o desfasoara Brander. The Original Brander, alaturi de cea clasica de branding. 

Astazi, credem ca prin branding trebuie sa intelegem in primul rand acest proces continuu in care brandul nu inceteaza sa se redefineasca, apropiindu-se mereu mai mult de asteptarile publicului sau, crescandu-si astfel cota de piata si consolidandu-si pozitia in mintea si in inima consumatorilor sai. Caci forta unui brand rezida in ultima instanta in imaginea pe care o are tocmai in mintea si in inima publicului sau.