RSS 

Written by Felician Scorobete Category: Bloggerii au cuvantul
Published on 25 April 2013
Print

Ca jurnalist pot spune ca, de o viata, m-am dedicat promovarii unor branduri din lumea florilor si a decoratiunilor interioare. Am facut-o cu placere si daruire, pentru ca am iubit intotdeauna poezia, iar aceasta nu este doar apanajul cuvantului… Daca stii sa o cauti, o gasesti in parfumul si frumusetea unei flori sau in jocul de culori si linii al unui spatiu amenajat cu arta. Si, in spatele acestor elemente de decoratiuni interioare, dar chiar si in spatele florilor si a plantelor decorative, stau creatorii lor, creatorii acestor minunate branduri. Iar ele traiesc in primul rand prin noi, prin cei care le intelegem si le admiram. De noi depinde succesul pe care il vor avea, de modul in care le facem cunoscute, de modul in care le aducem mai aproape de sufletul celor care le-ar iubi, dar nu au avut inca sansa sa le descopere. Iar la acest proces nu am contribuit doar ca jurnalist, ci in egala masura si prin activitatea mea pe blogul propriu www.decoresque.blogspot.ro sau prin contributiile la diferite forumuri sau comentarii pe alte bloguri. Caci cei care iubim un brand nu intarziem sa formam o adevarata comunitate! Poate ca este greu de crezut, dar o astfel de comunitate nu va intarzia sa influenteze creatorii acestor branduri conducand la schimbari prin care acestia vor incerca sa vina in intampinarea asteptarilor noastre. Astazi, putem spune ca am ajuns intr-adevar la acel deziderat, considerat pana nu de mult utopic, ca brandul sa se modifice si el dupa asteptarile si dorintele publicului lui. Astazi, brandurile continua sa formeze si sa influenteze publicul, dar si acesta a inceput sa contribuie efectiv la evolutia brandurilor. Iar acest lucru l-am putut constata atat ca jurnalist, cat si ca pasionat actor in lumea virtuala, in care se definesc mereu mai clar adevaratii branderi. Cei care, prin pasiunea lor, contribuie la succesul unui brand, dar il si influenteaza in egala masura…

Dragostea mea pentru poezie si pentru universul floral a depasit demult latura obligatiilor mele profesionale, putand sa ma consider eu insumi un adevarat brander. Dar pasiunea mea mi-a schimbat si alte optiuni de viata. Astfel, am facut efortul de a ma muta intr-o casa cu o curte suficient de mare incat sa pot sa ma bucur de acea caldura speciala pe care florile stiu sa ti-o daruiasca atunci cand le dedici timpul si dragostea ta. Iar lucrul caruia i te daruiesti iti ofera cu atat mai multa bucurie cu cat reusesti ca aceasta experienta sa o impartasesti cu cei ce “sufera” de aceiasi patima cu tine. Astfel, nu am intarziat sa-mi deschid si un blog si un cont pe facebook pentru a reusi sa impartsesc si altora experienta si bucuriile mele, iar eu, la randul meu, sa invat lucruri noi de la ceilalti pasionati de lumea florilor. 

Trebuie sa recunosc ca aceasta comunicare intensa cu mai micii si mai marii mei prieteni gradinari m-a facut sa inteleg mai bine de ce florile - chiar si ele! - reprezinta adevarate branduri, fiecare cu personalitatea ei, cu admiratorii ei, cu un intreg public, extrem de divers din punctul de vedere al varstei, al profesiei sau al altor pasiuni ce ii anima, dar avand toti o la fel de intensa legatura cu frumusetea, cu forta de seductie a unei anumite flori. Da, florile sunt, fara indoiala, si ele adevarate branduri. Nu doar vedetele au fan cluburile lor! Nu doar gadget-urile pot starni pasiuni si pot da valoare unui brand! Si florile au virtutile unor adevarate branduri. Iar pasiunea mea pentru ele m-a transformat intr-un adevarat ambasador al multora dintre ele. Ma bucur sa-i invat pe altii micile secrete pe care le-am descoperit si sa caut la randul meu sfatul lor. Dar poate cel mai important este sa gasesti oameni cu aceleasi pasiuni ca si tine, carora sa le poti impartasi mai micile sau mai marile tale bucurii, iar ei sa te inteleaga si sa se bucure alaturi de tine, cum si tu la randul tau astepti ca zilele sa ti se insenineze prin poezia povestilor lor. 

Jocul multicolor cu care ma intampina florile din gradina sunt pentru mine o reflectare a linilor indraznete cu care ma mangaie interiorul casei, a carei decorare se afla la mine intr-o continua prefacere. Sunt alte branduri la care tin, create de designeri, ei insisi branduri, artisti, adevarati creatori de frumos. Si trebuie sa spun ca nu numai gradina m-a atras la noua mea resedinta, ci si modul in care interiorul ma provoaca zi de zi sa imbin prin noi si noi fantezii diferitele obiecte de decoratiuni interioare. Caci, spre deosebire de apartamentul de bloc, interiorul unei case iti ofera sansa unor infinite jocuri de spatii si lumini menite sa asigure o coerenta, o poezie comuna gradinii si interiorului, aducand insa mereu ceva nou. In fond, toate acestea sunt branduri prin care tu reusesti sa te regasesti, sa te intelegi mai bine si sa dai un plus de bucurie fiecarei zile. 

Trebuie sa recunosc ca o la fel de mare bucurie traiesc gandindu-ma ca si eu am contribuit la modul in care aceste branduri s-au schimbat, la modul in care arata ele astazi. E ceea ce ma determina sa-mi continui vocatia de brander, incercand sa contribui in continuare la permanenta lor schimbare sau, mai exact, la continua noastra schimbare, caci trebuie sa recunosc ca odata cu ele ma schimb in egala masura si eu. De aceea, cred ca este greu de a face o distinctie intre modul in care un brand, la care tii cu adevarat, traieste prin tine sau tu traiesti prin el. (Felician Scorobete - www.decoresque.blogspot.ro, Foto: Meilland International / www.famousroses.eu)

Add comment


Security code
Refresh