RSS 

Written by Aurora Toma Category: Bloggerii au cuvantul
Published on 03 July 2013
Print

Daca ar fi sa vorbesc despre blogging, m-as intinde probabil pe sute de pagini. Daca as fi nevoita sa ma limitez la importanta blogurilor in vanzarile directe ori online, m-as putea incumeta sa trasez cateva idei generale, fara sa apelez la clisee ori sa reformulez cuvintele deja spuse ori scrise. Bloggerii romani, inspirati de fratii lor din afara, au pornit la drum cu acelasi interes: sa obtina succes prin scris! Succesul cunoaste, in cazul de fata, diverse forme: notorietate, nevoia de a apartine unui grup, bani ori alte castiguri materiale.
Rapid, bloggerii au devenit o categorie tinta pentru branduri si magazine (fizice ori online). Publicitatea clasica, manifestata prin spoturi publicitare ori bannere impozante, nu mai are aceeasi priza la public ca in anii trecuti. Lumea s-a saturat de creme miraculoase prezentate de femei retusate, de produse cosmetice care nu dau bine decat in reviste si care dezamagesc din varii motive. Mai exact, omul a dorit sa vada ori sa auda de la alt seaman obisnuit daca produsul X are respectivele proprietati mentionate in prezentarea oficiala ori nu-i decat o alta strategie de marketing la mijloc.

 
Written by Felician Scorobete Category: Bloggerii au cuvantul
Published on 25 April 2013
Print

Ca jurnalist pot spune ca, de o viata, m-am dedicat promovarii unor branduri din lumea florilor si a decoratiunilor interioare. Am facut-o cu placere si daruire, pentru ca am iubit intotdeauna poezia, iar aceasta nu este doar apanajul cuvantului… Daca stii sa o cauti, o gasesti in parfumul si frumusetea unei flori sau in jocul de culori si linii al unui spatiu amenajat cu arta. Si, in spatele acestor elemente de decoratiuni interioare, dar chiar si in spatele florilor si a plantelor decorative, stau creatorii lor, creatorii acestor minunate branduri. Iar ele traiesc in primul rand prin noi, prin cei care le intelegem si le admiram. De noi depinde succesul pe care il vor avea, de modul in care le facem cunoscute, de modul in care le aducem mai aproape de sufletul celor care le-ar iubi, dar nu au avut inca sansa sa le descopere. Iar la acest proces nu am contribuit doar ca jurnalist, ci in egala masura si prin activitatea mea pe blogul propriu www.decoresque.blogspot.ro sau prin contributiile la diferite forumuri sau comentarii pe alte bloguri. Caci cei care iubim un brand nu intarziem sa formam o adevarata comunitate! Poate ca este greu de crezut, dar o astfel de comunitate nu va intarzia sa influenteze creatorii acestor branduri conducand la schimbari prin care acestia vor incerca sa vina in intampinarea asteptarilor noastre. Astazi, putem spune ca am ajuns intr-adevar la acel deziderat, considerat pana nu de mult utopic, ca brandul sa se modifice si el dupa asteptarile si dorintele publicului lui. Astazi, brandurile continua sa formeze si sa influenteze publicul, dar si acesta a inceput sa contribuie efectiv la evolutia brandurilor. Iar acest lucru l-am putut constata atat ca jurnalist, cat si ca pasionat actor in lumea virtuala, in care se definesc mereu mai clar adevaratii branderi. Cei care, prin pasiunea lor, contribuie la succesul unui brand, dar il si influenteaza in egala masura…